search engine optimizations

SEO - Βελτιστοποίηση για Μηχανές Αναζήτησης

Κλειδί προς την επιτυχία

Δημοσιεύτηκε 21-Σεπ-2024 16:58


BACKLINKS (ΣΥΝΔΕΣΜΟΙ ΑΝΑΦΟΡΑΣ)

Οι σύνδεσμοι αναφοράς (backlinks) είναι σύνδεσμοι σε άλλους ιστότοπους που οδηγούν στον δικό σας. Στον κόσμο του SEO (Search Engine Optimization - Βελτιστοποίηση για Μηχανές Αναζήτησης), λειτουργούν ως «ψήφοι αξιοπιστίας» από άλλους ιστότοπους. Όσο περισσότερους υψηλής ποιότητας συνδέσμους αναφοράς διαθέτετε, τόσο υψηλότερη είναι η πιθανότητα να κατατάσσεται ο ιστότοπός σας στις αναζητήσεις.

Τι Είδους Backlinks Είναι Πολύτιμα;

  • Χαρακτηριστικό #1: Προέρχονται από αξιόπιστους και εξουσιοδοτημένους ιστότοπους.
  • Χαρακτηριστικό #2: Περιλαμβάνουν τη λέξη-κλειδί στόχο στο anchor text του συνδέσμου.
  • Χαρακτηριστικό #3: Ο ιστότοπος (και η σελίδα) που συνδέεται με εσάς είναι θεματικά σχετικός με τον ιστότοπό σας.
  • Χαρακτηριστικό #4: Ο σύνδεσμος είναι τύπου “Dofollow”.
  • Χαρακτηριστικό #5: Ο σύνδεσμος προέρχεται από domain που δεν σας είχε συνδέσει ξανά στο παρελθόν.

ΟΡΓΑΝΙΚΟ CTR (ORGANIC CTR)

Το οργανικό ποσοστό κλικ (Organic Click-Through Rate ή CTR) είναι το ποσοστό των χρηστών που κάνουν κλικ σε ένα αποτέλεσμα από μια μηχανή αναζήτησης. Το οργανικό CTR εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από τη θέση κατάταξης, αλλά επηρεάζεται επίσης από τον τίτλο του αποτελέσματος, την περιγραφή, το URL και την παρουσία των Rich Snippets.

URLS (ΔΙΕΥΘΥΝΣΕΙΣ URL)

Οι διευθύνσεις URL παίζουν σημαντικό ρόλο στη δομή και την ευχρηστία της ιστοσελίδας. Οι βέλτιστες πρακτικές περιλαμβάνουν σύντομες, περιγραφικές URL που περιέχουν τη λέξη-κλειδί στόχο.

UX (ΧΡΗΣΤΙΚΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ)

Η εμπειρία χρήστη (User Experience - UX) αναφέρεται στην εμπειρία του επισκέπτη με τον ιστότοπο ή την εφαρμογή σας. Ένας ευχάριστος και εύχρηστος ιστότοπος προσφέρει μια θετική εμπειρία χρήστη, ενώ ένας κακώς σχεδιασμένος ιστότοπος δημιουργεί μια αρνητική εμπειρία.

Το UX επικεντρώνεται στη δομή του ιστότοπου, τη διαδρομή του επισκέπτη, τις διατάξεις για επιτραπέζιους υπολογιστές και κινητές συσκευές, καθώς και τις ροές χρηστών. Με λίγα λόγια, η χρηστική εμπειρία εξαρτάται από το πόσο εύκολα ή δύσκολα μπορεί κάποιος να περιηγηθεί μέσα από τα στοιχεία διεπαφής που έχουν σχεδιαστεί για την ιστοσελίδα.